shiraz

ثبت سفارش بهترین نهال پالونیا هیبرید پائولونیا تضمینی مزرعه چوب - شیراز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
tebjoo
آدرس
شیراز-شیراز شهرک صنعتی
تلفن
07136412426
موبایل
09173056193

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ثبت سفارش و فروش بهترین نهال پالونیا هیبرید اصلاح نژاد شده طب جو با مشاوره و نظارت و خرید تضمینی محصول با درآمد عالی . مزرعه چوب پالونیا بهترین کشت صنعتی در زراعت چوب در دنیا .
شرکت طب جویان طبیعت با بررسی قبل از کاشت تا برداشت و خرید محصول با سوددهی عالی در کشاورزی نوین همراه کشاورزان و سرمایه گذاران در زمینه کشاورزی و محیط زیست می باشد.
کشت کم آب ، دائمی ، بسیار سود آور ، مقاوم در برابر آفات و تنش های دمایی، سریع الرشد ، سایه انداز و بسیار زیبا ، چوبی بهتر از چوب روسی ، بهترین شاخه برای خمیر کاغذ ، بهترین شکوفه با عطر یاس برای زنبور عسل و تولید دارو و بسیاری خواص دیگر .
نعمت اللهی 09173056193
Www.tebjoo.com
@tebjoo
پالونیا هیبرید پائولونیا هیبریدی اصلاح نژاد شده طب جو تضمینی


کد آگهی : 118985
بازدید : 5964
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5964
Your رای:
جدیدترین آگهی های صنایع چوب در شیراز 1 مورد
ثبت سفارش بهترین نهال پالونیا هیبرید پائولونیا تضمینی مزرعه چوب

ثبت سفارش بهترین نهال پالونیا هیبرید پائولونیا تضمینی مزرعه چوب

tebjoo
1397/6/31 11:46:53

ثبت سفارش و فروش بهترین نهال پالونیا هیبرید اصلاح نژاد شده طب جو با مشاوره و نظارت و خرید تضمینی محصول با درآمد عالی . مزرعه چوب پالونیا بهترین کشت صنعتی در زراعت چوب …