shiraz

ترمووود ThermoWood سامان سازان - شیراز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ترمووود ThermoWood سامان سازان

اجرا و طراحی نمای ساختمان، نمای چوبی، چوب نما، چوب کف، کفپوش چوبی، ترمووود، ترموود، ساخت آلمان، WIEDEHOPF

ThermoWood (ترمووود) به چوب‌های فرآوری شده در شرایط خاص دما و رطوبت اطلاق می‌شود. این فرایند توسط انجمن چوب فنلاند (BTT) ابداع شده و بکار گیری این عنوان فقط توسط اعضاء مورد تایید انجمن ممکن است. گرمایش باعث تغییرات در ساختار چوب می‌شود. در نتیجه تورم چوب به علت کاهش رطوبت کم، تیره تر و سبک تر و رزین و شیره گیاهی خارج شده و دوام بیشتری پیدا می‌کند. ThermoWood (ترموود) به دو دسته عمده تقسیم می‌شود:

ترموود نوع S: نوع سخت آن در مبلمان، کف پوش، ساختار سونا، مبلمان باغ و نوع نرم آن در ساخت قطعات ساختمانی، استفاده در مناطق خشک، مبلمان، مبلمان باغ، نیمکت سونا، درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترموود نوع D: نوع نرم آن در ساخت و سازهای زیست محیطی، روکش قطعات فلزی، درب‌های خارجی، کرکره، سونا و حمام، کف پوش، مبلمان باغ و نوع سخت آن در تمامی‌موارد ذکر شده در نوع S و D مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات شرکت سامان سازان – تنها نماینده انحصاری چوبهای WIEDEHOPF ThermoWood آلمان در ایران – شامل ۲ نوع چوب ترموود نوع D است:

- چوب‌های درخت زبان گنجشک (ASH)
- چوب‌های درخت کاج (PINE)

وب سایت: http://www.samansazan.com
ایمیل: Info@SamanSazan.Com
آدرس: چهارراه ستارخان، ساختمان خضرا ۲، طبقه ۸، واحد ۸۸.
تلفن: **** - ****
فکس: ****

کد آگهی : 53948
بازدید : 7351
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7351
Your رای:
جدیدترین آگهی های آژانس املاک در شیراز 1 مورد
سایت املاک شیراز

سایت املاک شیراز

خلیلی
1394/10/5 12:58:18

سایت جامع املاک در شیراز Your text to link...