shiraz

مرکز فروش شرایطی ماشین سواری لوکس - شیراز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

www.leasing-installment.com
این شرکت در زمینه فروش اقساطی محصولات خودرو سنگین و نیمه سنگین و سواری فعالیت میکند و در سال ** تاسیس گردیده است و از طریق همکاری مستقیم با کمپانی های سازنده اقدام به فعالیت نموده است و فقط شاسی های موجود به صورت اقساط و تحویل فوری ، به فروش می رساند.
این مجموعه با همکاری مستقیم شرکت های خودرو‌ساز، قطعه ساز، تحقیقاتی، مالی و رفاهی به صورت تابعه و وابسته ، به یک گروه بزرگ برای ” انواع مختلف خودروهای سنگین و نیمه سنگین و سواری ، تجاری ” تبدیل شده به طوری که در عرصه ایران به عنوان یک شرکت معتبر مطرح شده است. از همین رو و با توجه به استقبال خوب متقاضیان، این شرکت شرایط آسانی را برای خرید اقساطی محصولات فراهم نموده است.
فروش اقساطی تویوتا کرولا ( XLI ) ,
فروش اقساطی اسپورتیج ,
فروش اقساطی توسان Tucson IX35 ,
نحوه پرداخت اقساط : با دفترچه بوده که در کلیه شعب و باجه های بانک ملت سراسر کشور قابل پرداخت می باشد .


لازم به ذکر است خودروهای مذکور با اقساط 36 الی 48 ماه و با شرایط تحویل فوری یا مدت دار به انتخاب مشتری می باشد.
لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط خودروهای اقساطی همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 17 از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

**** – ****- ****

کد آگهی : 75440
بازدید : 5929
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5929
Your رای: